Bovendienblijktuit studies datvandaag de dag eengemiddeldemobielegebruiker 90 procent van de totaletijd op zijnmobieldoorbrengt op apps.
Is het nietzinvoldat u in de huidigemarkt relevant en competitiefblijft, moet u eenaangename en gebruiksvriendelijkeklantervaringcreëren en ze op een op maatgesnedenmanierbetrekken?
Mobiele apps zijn de norm
De meestekleine enmiddelgrotebedrijveninvesteren in mobieleapplicatieontwikkeling, omdatgebruikers van hen verwachtdatzeintuïtievewinkelervaringbieden. Als u de norm nietvolgt, weesdanklaaromuwklantentezienoverlopennaaruwconcurent.
Verhoogt de omzet
Aangezieneen app dekoopervaringmakkelijkermaakt, kunnenklantenzegebruikenomhunafrekenprocesafteronden. Bijvoorbeeld, de pizza giant Domino's Pizza getuigdemeerdan 25 procentomzetbinnenzesmaandenna de introductie van hunmobiele app in het VerenigdKoninkrijk.
Verbetert de gebruikerservaring
In tegenstelling tot websitesbiedengoede apps gebruikers de gewenstefunctiesaan op eenintuïtievemanier. Gemakkelijkenavigatie, gepersonaliseerdebeloningen en veelmeerresultaten in de superieuregebruikerservaring. Ditverhoogt op zijnbeurtpositieve reviews, klantenbinding, volgers op sociale media en de belangrijksteverkoop.
Versterking van de communicatie
U communiceert met uwklantenover gepersonaliseerdeaanbiedingen, aankomendegebeurtenissen, nieuweproducten, enz. Via push notificaties of in-messaging.
Hiermeekunt u gemakkelijktoegangkrijgen tot loyaliteitspunten
Ukuntuwklantenaanmoedigenomvakerterugtekomen via eeningebouwdeloyaliteit of beloningprogramma via uw app. Uwklantenkunnenhunbeloningspuntengemakkelijkcontroleren of verliezen.
Versterktmerkwaarde
Dooruwklantenbetrokkenheidtevergroten, bouwt u met uw app eensterkeconnectie van uwmerk met uwklanten. De app herinnert hen constant aanuwmerk en zoversterkt het de merkwaarde.
Helpt de invloed van sociale media
De consumenten vanvandaagspenderenkwaliteitstijd op social media. Uwmobiele app biedt hen eenmakkelijkemanieromuwinhoud en producten op hunfavoriete social media kanalentedelen.
Nu is het jouwbeurt
Denk je dat we geenvoordelenhebben van eenmobiele app? Heeftuwbedrijfer al een? Ikzougraagwillenweten hoe uwbedrijfheeftgeprofiteerd; geefuwmeninghieronder.
No comments:
Post a Comment