Wednesday 9 September 2015

Ontwikkel een strategie voor de lancering van een Mobiele App

Nu er steeds meer concurrentie op de markt komt, is het nog niet eerder zo belangrijk geweest voor bedrijven om een mobiele applicatie strategie te implementeren, die hen kan helpen zich te onderscheiden van de rest.
De toekomst van mobiele apps ligt in op maat gemaakte producten die meerendeels zijn ontworpen met de gebruikerservaring in het achterhoofd, en niet in apps die de de markt volgen.
De realiteit van de groeiende snelheid van technologie heeft paniek gezaaid onder bedrijven. De invloed van de app-centrische wereld is pas kort geleden begonnen, en er wordt voorspeld dat deze zal toenemen in de toekomst.




Gebruikservaring
Bedrijven spenderen jaarlijks miljarden dollars om mobiele apps te ontwikkelen en te implementeren die niet aan de wensen van gebruikers voldoen en geen emotionele connectie maken.

Bedrijven spenderen ongeveer 30% van hun budget om bij te blijven met de concurrentie.
Nu is duidelijk de tijd waarin mobiele apps consumentengedrag en -voorkeur hebben veranderd

Apps zijn aangepast om op die manier een sterke merk- en gebruikservaring te creëren. Goede apps maken het voor gebruikers mogelijk om zaken snel en efficiënt af te handelen en zelfs om een emotionele band te creëren met het merk.
Een slechte app frustreert de gebruiker gemakkelijk, wat resulteert in dalende verkoopcijfers en erosie van de merkwaarde.

Bekijk ook:
Hoe verschillen mobiele enterprise applicaties van standaard web applicaties? 

App Engangement is de sleutel
Om verkoop, merkentrouw en efficiëntie te stimuleren, is het noodzakelijk om te zorgen voor de juiste informatie op het juiste moment, op een simpele en intuitieve manier.
Verschillende trends waar men op moet letten zijn op locatie gebaseerde diensten, draagbare technologie en het Internet of Things. Het is noodzakelijk voor marketers om het grote plaatje te zien.

De noodzaak van een mobiele strategie
Het is cruciaal om dit meteen de eerste keer goed te doen. Het begrijpen van gebruikers is een duidelijke stap die marketers kunnen zetten om hun mobiele strategie beter te defini
ëren.
Om de gebruiker beter te begrijpen, moet een marketeer kunnen interpreteren wat belangrijk is voor hen. Op die manier kan hij zich inleven in hun uitdagingen, successen, beweegredenen en wensen.
Het is aan te raden om onderzoek te doen naar consumentengedrag en naar wat gebruikers verwachten van een app.
Dit helpt in het aanscherpen van business doelen en het kiezen van de opties die het meest effectief zijn.

Door samenwerking met onderzoekers in design en ontwikkeling samen, kunnen marketeers ervoor zorgen dat zij een app bouwen die begrijpelijk is voor de gebruikers.
Een mobiele strategie voor het cre
ëren van een app die voldoet aan de wensen van gebruikers, is zeer belangrijk. Zonder een dergelijke strategie zou het gewoon weer een app zijn die verkrijgbaar is in de appstore, ongebruikt en niet geïnstalleerd.
Bekijk meer informatie over de Freelance Mobiele Applicatie Ontwikkeling, Android Application Specialist en Freelance Iphone app Ontwikkeling. De expertise van de auteur wordt echt gewaardeerd door kijkers.


No comments:

Post a Comment